Näen ja kuulen mielessäni hätäpalvelun neidin reaktion, kun nainen soittaa sinne:
"Tulkaa auttaa,Olen juuttunut perseestäni kiinni!"
"Anteeksi mitä?"
"Mä oon ottamassa aurinkoa ja sitten mun perse luiskahti kallion rakoon ja nyt mä en pääse irti" , nainen selittää kännykkäänsä.
"Älkää hätäilkö, lähetän teille apua. Voisitteko sanoa nimenne ja kertoa missä olette?", puhelintäti hymyilee luuriin.
"Telma Tosipieniperseinen täällä soittaa ja en mä nyt oikeen osaa sanoo missä mä oon. Tää on tällainen kallio lähellä Hietsun uimarantaa", nainen vaikeroi puhelimeen, " tulkaa nyt ja vähän äkkiä, meikäläinen alkaa olla grillattu kananpoika. Siitä se varmaan johtuu, etten mä pääse ylös. Mun perse on turvoksissa."
Sen jälkeen naista kutsuttiin Telma Tosi-isoperseiseksi.

Viitaten tämänpäiväiseen lehtijuttuun. Voisi olla Aprillipila. Ei kai sais nauraa toisen vahingolle, mutta kuvitelkaa nyt! Kuka juuttuu perseestään kallionrakoon? Toi  voisi tapahtua mulle kyllä joskus. Mä oon sellanen sählääjä, että mä onnistun tekemään sellaisia epäonnisia asioita, mitä muut ei kuvittele ikinä tapahtuvan.