Tämä on normaali päiväni. Saapuessani koululle kirjaudun sisään windows-salasanallani koneelle. Sitten kirjaudun sähköpostiini. Halutessani vaihtaa jonkun näistä salasanoista minun pitää muistaa master-password. Eli salasanojen salasana.  Joskus maksan laskuja verkossa --> kaksi salasanaa lisää muistettavaksi. Minulla on myös ilmainen sähköpostiohjelma --> uusi salasana. Satunnaisessa työsuhteessani minulla on myös salasanat sähköpostiin, windows-, matkalaskujärjestelmään, puhelinluetteloon, työaikakirjanpitoon, intranettiin. Minun pitää muistaa myös pankkikorttini pin-koodi. Valitettavasti minulla on myös toisen pankin kortti. Kyseisen pin-koodin olen jo autuaasti unohtanut. Toisinaan luen hesarin verkossa--> salasana. Kirjoitan blogiini (siis tänne) --> salasana. Minulla on myös salasana operaattorini verkkopalveluihin. On ihan oikeasti kätevää nähdä lasku eriteltynä netissä. Jos vain muistaisi sen perhanan salasanan. Siis mikä ihme se nyt olikaan...